strumpbyxor?

Hmmm, mitt dåliga humör från gårdagen höl i sig hela morgonen! Tills jag hade mentors tid med Anna, she make me smile :D och hon gick lös på hennes kamera som hon fått av sina föräldrar. Nu är det bara jag som ska beställa min någon gång. 
Dagen var seg men rolig upptäckte att jag fått ännu ett hål i ett par av minna strumpbyxor, undra hu många strunpbyxor jag köper om året???
I alla fall är lika trött som alltid så kom hem och la mig en stund, men den friden varade inte länge syrran kom hem och hon skriker precis hela tiden och specielt när hon inte får som hon vill! GOSH! små syskon!
men men, gick upp och lagade middag lax i ugn med en improviserad sås. som blev jätte bra faktiskt.
efter maten så var det bara att kasta sig i tyska häftet, inte glad men försöker vara positivt och det gick faktiskt ganska bra! men får väl se hur mycket som sitter i huvudet i morgon :P 
men nu sitter jag nere hos sarah och ska vara lite social :)
ciao! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0