Fredag

Gosh Mens hatar det, kommer när man som minst anar det!
Kännde mig jätte konstig hela dan och det förklarar ju saken, och smärtan kommer när man vet att man har den, sant? eller är det psykiskt?
Skipa tyska lektionen med glädje hade världens mens värk och inga Ipren i skolan. Så först trode jag att det inte skulle bli någon bio på kvällen. Men när jag kom hem så var Anna med, eftersom hon skulle sova hos mig. Så hon satte sig i soffan och börja läsa medans jag tog en Ipren och satte mig i badet. Jätte skönt var det tog bara hand om mig själv.
 Sedan läse jag i Beastly en stund en under bar bok. Sedan gjorde vi oss i ordnig och mötte Emelie i Ängbyplan för att sedan åka in och äta vid Hötorget.
Men det slutade med att vi bara köpte nudlar och tog med oss dem till vällingby i stället, fråga oss inte varför vi åkte till stan och köpte nudlar när vi kunnde köpt de i Ängby, vi satt och frågade oss själva de hela vägen till baka. Vi satte oss i vällingehus och åt medans vi vänta på Betty och Carro. Sedan gick vi till Bion och hämta biljetterna och sedan gick vi till coop för att köpa snacks vilket tog oss en halv timme så vi panika till baka till Fontänen men kom in som tur var!

Kvällen spenderade vi en stund i Vällingby med att fota och leka i klätterstälningen med klackar :)

Filmen var grymt bra The ugly truth rekomenderas STARKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0