HAIRESPRAY

HaHa jag tror själv på att jag kommer gå upp klockan 09:00!
Nä jag stängde av alarmet och somna om som vanligt. men var uppe lite sent i går (hehe). Men kom upp 10.30 då syrrans alarm gick i gång. Så då gick man upp och åt frökst framför Gilmore Girls. Sedan hoppa jag in i duschen och gjorde iordning mig. Sedan tittade jag mig i spegeln och såg inte mina ögon och så låg det en sax på handfatet, kunnde inte låtabli att klippa luggen. trode först att det skulle bli katastrof men det blev riktigt bra! Men Anna får fin putsa den sen.

men i alla fall så träffade vi Min faster och min farmor i Gamla stan vid två och tog oss till Östermalms torg. Musikalen började klockan tre på China teatern. Den var skit bra Rolf Lassgård var underbar  han spelade Tracys mamma och det roligaste nummret var när han och Morgan Alling sjöng tillsamman och den där kyssen i slutet (haha) söta var dom i alla fall. Dom hade väldigt roligt själva, man såg hur dom skratta ett fler tal gånger under nummret :D 



Tack världens bästa farmor för en härlig upplevelse <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0