Lördag

Dagen var allmänt seg jag och anna orka inte göra något alls, var sjukt trötta. Men till slut så tog vi oss i kragen och tog cykeln till ÖB för att köpa Gummistävlar till Översjön. Men där fanns det inga i våran storlek och dom var skit fula, så nästa cykeltur blev till Coop i Vinsta. Där hitta vi dom jag hittar ett par rosa med ugglor på  :D VAR JÄTTE GLAD! Men det roliga är att jag kunnde ha storlek 34! och Anna hade mindre fötter Storlek 33 (haha) Sedan cykla vi igenom mina barndoms trakter och kolla lite.

När vi kom hem så gick vi ner till Sarah och hon skulle ut på någon fest med Linda så jag och Anna satt där nere och såg på när dom sprang omkring och panika där nere, skit roligt var det.
Sedan blir vi våldgästade av Emelie och Carro! Så vi gick upp till mig och hade en jätte trevlig kväll med ljus och Te mysigt värre<3 När dom gick så satte vi på en film som jag fick av Sarah och åt glass. Sedan la vi oss och somna direkt. 


En underbar tjej som jag fått lyckan att bli vänn med,
 du har förändrat mitt liv till något underbart
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0