Måndag

Yes vi kom upp. gjorde i ordnig oss åt frukost, invigde våra te muggar. Kasta oss i väg till Bålsta för att ta penndeln. Ja det blev inte riktigt som vi tänkt oss.

Spärrvakten: Det är för sent tåget åker nu!

Anna:
VA??? men det står ju där! släpp in oss.

Spärrvakten:
Nej den åker nu.

Tåget börjar åka...

Anna: Men vad i helvete!!! Om du hade släpp in oss så skulle vi kommit med! Nu kommer vi komma för sent! Det är ditt fel om jag kommer försent, och om jag får IG!!!! 

Spärrvakten:
 Ja men du får skylla på mig sen.

Anna: JA DET TÄNKER JAG VERKLIGEN GÖRA!!!! Jag blir så jävla irreterad.

30 min till nästa tåg....

Ja vi kom bara en kvart för sent för bussarna gick inte heller som dom skulle, eller jag litade på Anna och tog den bussen som tog länst tid...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0