Söndag

jag vakna av mig själv vid 10!!! helt otroligt, trode aldrig att denna dag skulle komma. Sedan blev det frukost. När vi satt där nere så frågade Erik (Annas pappa) i fall vi ville följa med till en akution, varför inte? Så vi sprang upp och gjorde i ordJning oss väldigt snabbt. Men vi hitta aldrig till akutonen. så vi gick in i två loppis butiker. Och jag fynda en jätte fin tavla för tjugo kronor. Sedan blev det klipp dags Hannes lät oss klippa hans hår. och när han väl satt där så ongrade han nog sig stort. Men han blev nöjd med resultatet. Ja det kunnde ju inte vara värre än vad det var innan. Seda blev det lite plugg och MC. 

Efter middagen sedan blev det lite packning och planering. Men till slut blev det en film WALL-E en väldigt bra film om jag får säga så. WALL-E = Kasper EVA= Linnéa <3
 

Kommentarer
Postat av: L goes Eva

Haha, tack för att du mindes just denna fina lilla detalj. Gör sammanhanget så mycket underbarare, eller inte ! ;)

Stor puss <3

2009-09-02 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0