Helgen

Lördag- sjuk, har inte mycket att säga!
Söndag- Sjuk men gick till skolan i alla fall efter att jag ätit en Ipren och en Alvedon + näsdroppar och en stark Halstablett. Så stog ut i 2 och en halv timme. För vill ju ha en hel fredag ledig nästa vecka. 
Vi hade bara två lektioner NO och Idrott favoeit ämnena *NOT*
Självklart så är det fotbollar med på idrotten, något jag inte gillar!!!! För självklart så är det någon som skjuter bollen i huvudet på mig igen! Hände sist vi hade fotbollar med på idrotten och det spelar ingen roll vart jag står på planen dom kommer i mot mig ialla fall. Jag är verkligen en bollmagnet!
När dagen var slut så mötte jag syrran vi tunnelbannan. Vi åkte till Brommaplan för att äta lunch så det blev Sushi som är bra när man är förkyld och sjukt gott. så åkte hem med maten, åt och sedan var jag helt slut så gick och la mig. Sov bort hela eftermiddagen. När jag vakna så var jag ännu semre än vad jag var innan. så skulle nog inte gått upp till skolan i alla fall. Men men. Sedan blev det en film innan jag la mig igen och självklart blev det Twilight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0