SKJÖN DAG,skjön kväll...

Min dag blev bra i alla fall bra :) När det är No så får vi höra att Tina inte är i skolan och då blev Matte provet flyttat till på fredag. + att vi får hål timme den lektionen och det är vå sista! Yey. så har haft en jätte skön dag i skolan och när vi hade sista lektionen så hade vi samhälsekonomi men vi prata mest om sturebymordet och där la jag fram mina åsikter så är riktigt  stolt över mig själv! Sedan när vi skulle komma in på samhälsekonomi så gick brandlarmet så där var den lektionen borta :) Sedan möte jag pappa i vällingby och vi fixa så att jag kommer få mitt Bankomat kort :D ÄNTLIGEN + att jag kommer få hela mitt barnbidrag <3 Love Money
sedan var jag helt slut och åkte hem och la mig, och tog en Ipren. Är fortfarande halvt sjuk så hade jätte ont i huvudet! Kvällen har jag spenderat framför Idol och framför tyska läxan!

Chatta precis med min kära kusin Hanna och hon åker tydligen till France i morgon härligt, härligt blir lite avis!
men åker til Översjön med skolan på onsdag och det blir minst lika roligt, tältning och allt.

Men nu ska jag packa drar till Mamma i morgon och så blir det The Ugly Truth + middag med flickorna <3

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0