I am back...

Översjön något jag inte kommer att glömma <3
har haft det jätte roligt och har faktiskt inte haft något att klaga på, Capella har så bra stämning och vi har skit roligt till sammans. Kalt var det i natt men eftersom sovsäcken fungerar som en termus så sprang jag och Betty omkring i kylan, som galningar innan vi kröp ner i säcken! Så sov faktiskt väldigt bra i natt!
Det ända negativa var att vi var tvungna att följa med tillbaka till skolan för att äta lunch och att det är så tungnt att bära sin packning så man var helt slut när man kom hem! så nu har jag sovit i 2-3 timmar, Skönt var det.

(kanske kommer bilder lite senare idag, får se i fall jag orkar bråka med datorn sen) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0