10 kronor för att plocka en hel påse full!

Hej Bloggen! Har inte haft lite bloggtorka! Men vi får väl se vad veckan ger mig. Jag har haft plugg torka också har inte ens orkat lyfta skolböckerna när jag har varit hemma!

Men det har ändå hänt mycket denna vecka, för övrigt så blev man sjuk i går men känner mig relativt pigg för har tagit några tabletter från USA som gör så att man kan stå på bena och leva ett normalt liv! Så därför kunde jag vara med på grillkvällen som vi hade i går hos Kasper ,hade det jätte trevligt! (kommer nog bilder senare)  Idag så var det loppis i Solna, tror att vi drog in lite pengar till klassresan! Jag fynda en jätte snygg väska och en skrivmaskin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0