pms?


(Emelie, förra årets valborg)

Idag så har jag ingen feber, tror jag? Men jag mår mycket bättre, det negaiva är ju att man har en lingon vecka framför sig! Vilket har förklarat mitt humör de senaste dagaran. Finns alltid en naturlig förklaring bakom allting eller? Nej men jag måste söka upp en läkare när det kommer till mina humörsvängningar. Orkar inte med dom längre. Men eftersom det är valborg i kväll så ska den firas med vännerna så Anna är på väg hem till mig nu. Hoppas att denna valborg blir lika bra som förra, hade det så jävla nice! Nu är jag väldigt hungrig och ska gå ner och handla något innan jag dör av svält! 

Helvete - tittade ut genom fönstret och ser att det regnar! Undrar vad jag ska sätta på mig i kväll? Bra att Anna kommer hit så hon kan hjälpa mig ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0