veckan är igång igen (suck)

Hej, skolan har börjat efter helgen och har redan gjort nationella prov i svenska muntligt och musik prov! Tycker att det har gått relativt bra, men är hur seg som helst efter som jag fortfarande är sjuk så springer runt och snörvlar hela tiden! Men men,  försöker att plugga går väl si så där, men har halv hemstudie dag i morgon så då ska jag nog försöka plugga lite! Förövrigt så hämta mitt pass i dag och det såg förjävligt ut och det värsta är att jag måste stå ut med det i 5 år!!! Det suger hårt! Snart börjar desperate, så nu ska jag snyta mig och krypa ner i soffan med ett glas proviva mango <3

ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vet du vad jag missade??

2010-04-27 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0