Det är nice att åka till Nice!

Har inte uppdaterat så mycket så här kring jul och det kommer att bli sämre! För att i morgon så står en taxi på Hermannybergsväg kl 05:20 som ska ta mig, min morbror och min kusin till Arlanda. Så i morgon vid den här tiden så är vi i Frankrike om allt går rätt till! Har haft resfeber hela dagen då jag har sprungit omkring som en förvirrad höna och har vart allmänt dement! snart så ska jag gå ner och packa om min resväska för femte gången och sedan  kommer jag bli ganska lugn och om jag har glömt något så får det ligga hemma. Vi får se vad jag och kusinen hittar på här näst eller om vi bara kommer att hoppa i säng!

Men nu säger jag hej då till alla och så ses vi nästa år!

Au revoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0