I`m standing on my legs!

Så däre nu kan man börja stå på benen igen ! Har vart riktigt sjuk sedan i söndags! Men nu börjar det gamla vanliga livet komma tillbaka  igen. I dag så var det ett matteprov som jag tog igen och nu har jag också gjort klart alla häften i arbetsmiljö och säkerhet, jätte skönt faktiskt! Nu är det bara den induella fältundersökningen kvar.... Men i heligen så hoppas jag på att träffa några av tjejerna och sedan så blir det nog en massa plugg!!! Detta är anledningen till varför man inte vill bli sjuk! Men med mitt dåligt immunförsvar så händer det väldigt offta. Nu väntar man på att Sarah ska komma hem, så att vi ka se på Mysteriet på greveholm och dricka te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0