Girlsnight at my place

Hallå har återvänt från dom döda ;) Nej men har inte haft tid med bloggen just nu har haft sjukt mycket att göra och tänka på, gymnasieval, plugg och slutligen förberedande för nationella proven!

But now I am back! Förra helgen eller i Fredags så hade jag det skit mysigt med tjej kväll hemma hos mig!!
Vi åkte och handla middag på coop och systemet ^^ Nej inte alkohol utan alkoholfritt jordgubbs vin som praktiskt taget är läsk, men det är ju den snygga flaskan man vill åt :)

Inne på systemet:

Han i kassan: Legitimation tack!
Jag: Men det är alkoholfritt!
Han i kassan: är det?
Anna: JAAAA! och pekar vart det står (mitt på flaskan)
Han i kassan: Jaha vad bra!
Jag och Anna i kör: Vi kan ha roligt utan alkohol!

Sedan så blev det wok till middag och hemgjorda semlor till efterrätt! kvällen fortsatte med bildspel på datorn min, mycket roliga gammal bilder på tjejerna! sleep over blev det ju också,  tjejerna var väldigt trötta för till slut så var det bara jag och carro kvar med ögonen öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0