mamsen <3

yes nu har man pluggat g-test i morgon om evolutionen och genitiken! har lagrat en massa information de här tv dagarna så vi får väl se hur det går i morgon? Jag har faktiskt inte orkat plugga så mycket idag. Det som sitter det sitter, blir bara förvirrad om jag ska råplugga sista kvällen!
Dagen har vart ganska skön men det är ju vissa personer som inte gjorde min dag precis, inte ens en ursäkt?
But whatever! Sluta 11:15 idag så mamma och jag luncha i Vällingby Thai Buffé. Sedan så kolla vi in bokrean, fick en bok av mamsen. Sedan så tog vi en varsin caffélatte på Wayne´s.

resten av kvällen har engnats åt plugg! Men nu tycker jag det räker så ska spela lite kort med sarah.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0