Nice

Sov länge idag, men la mig ganska sent i går också!
Sedan så blev det nudlar och Harry Potter. Mår mycket bättre nu så kommer nog jobba i morgon! Nu så har jag satt på mig en ansiktsmask så huden kan reparera sig efter förkylningen, det svider runt näsan!!!!! "but beauty is pain"
I kväll så blir det melodifestivalen med far och syster, det kommer va en jäkla sjuka diskutioner, men tur att jag kan stänga av helt så det kanske blir en ganska nice helg i alla fall. Men tycker att Melodifestivalen blir sämre och sämre!

Hemligheten när man är sjuk och bara är det i två- tre dagar är att dricka mycket, jag dricker ungeför tre liter om dagen när jag är sjuk. För att göra detta så heller man upp en enliter kanna med vatten ( eller det man vill dricka) sedan så sätter man upp ett mål (mitt är) att man ska dricka tre stycken kannor om dagen! Sedan så mår man mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0