Saturday

I går så åkte vi i väg till Barkarby, handla lite på IKEA fick med mig en skit snygg tekopp med fat, så nu har jag min egna tekopp hos pappa (me like). Mitt doft ljus håller på att ta slut så köpte tre nya då ett av dom doftar kladdkaka <3 älskar den doften! Sedan så hitta jag billiga hantlar på RUSTA Så nu har jag ett par lila 2kg hantlar som jag ska använda väl ^^ Till ett par nya hantlar så behövs också en ny skiva som man kan träna till, hitta Paramores nya skiva för 99kr! Kvällen var väl inte så lyckad var jätte deprimerad av någon anledning så det sluta med att jag stängde in mig i mitt rum och såg på Melodifestivalen, but sometimes a girl need to be alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0