Sunday

Idag så jobba jag som vanligt! Fick lön idag också men pengarna går direkt till resekassan!
sedan så ringde jag Emelie och mötte henne vid Ängbyplan då vi åkte vidare in till T-centralen där vi kolla lite på bokrean, köpte också ett par tights på VEROMODA. Sedan så stängde alt eftersom det är söndag. Så vi gick in på Waynes och köpte en varsin caffelatte sedan så hoppa vi på buss 47 och tog oss ut till skansen. Sedan så gick vi en liten promenix innan vi åkte hem!

Fick middag hemma hos Emelie och skaffa en vän där, Saga världens sötaste hund! Kela med henne medans vi vänta på Carro. Sedan blev det film! Nu sitter jag här och har ont i fötterna och funderar starkt på att se ett Glee avsnitt? Men jag vet inte ska också försöka planera lovet lite också, man har lite grejer att göra! Men måste börja någon gång också. Så jag sätter nog punkt här (.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0