the weekend

Nu känner jag mig frisk! Har vart i skolan sjuk hela veckan ingen bra känsla! (Grymt mycket huvudvärk och rinnande näsa!) Så stannade hemma i Fredags så att jag kunnde vara med på Fredag kvällen som vi planerat länge! Så det blev lite shopping och bio; Valentines Day, Jätte fin och gullig film jag och Betty höl varandra i handen och typ grät ^^ Sedan så åkte jag och Anna the subway hem, då vi blir uppraggade av en typ 40-50 årig gubbe. Äckligt var det men det är väl det bästa jag och Anna kan få! Sedan så lyssna man på ett gäng grabbar som var småt alkohol påverkade då dom diskutera julgranar och I fall jultomten eller påskharen var bäst! Mycket underhållande.

Lördagen så gjorde vi inget ting vi skyller på snöovädret! Anna skulle ha åkt hem men stanna! Så vi gjorde Lasange och Chokladpudding med vaniljgrädde till efterätt framför Melodifestivalen.
Anna och jag var rätt sega så vi såg Catwomen som gick på tv och sedan en del av en skit bra film på tv4plus!

Idag gick vi upp vid nio då vi skulle in till stan jag vi kom till Vällingby och sedan så tog det ett bra tag innan man kom innåt stan! Anna tror jag han med Penndeltåget och jag kom typ 25min sent till jobbet! SL SUGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0