SL SUGER

det blev ingen skola för mig i går! Eftersom man hade stängt av gröna linjen, och alla dessa jävla ersättningsbussar var fulla och bara åkte förbi! Efter en timma utan någon framgång så var jag helt nerkyld och jag börja ta mig hem.
det blev ett varmt bad och plugg. Idag så var jag smart nog att gå till skolan tog lite tid men kom i tid. sedan så var det två lektioner och sedan så blev det lära om hur man klarar sig på isen. kalt var det och sedan så knallade man hem. Nu sitter man nere hos Sarah men ska snart gå upp och göra i ordning till morgon dagen. Börjar 10:45 i morgon!!! Eget arbete hemma under morgon men jag vet inte i fall jag orkar, vi får väl se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0