Vet inte varför jag skriver om helt ointressanta saker??? Måste hitta insperation någonstans!

Det blev ingen bio i söndags det var något fel på något? För på sf.se så stog det att den skulle gå men  när vi kom dit så var det ingen film! Men men, vi åkte hem istället och Sarah gjorde milkshake <3

Det var en lång måndag med tråkiga lektioner.
I tisdags så var det nationella prov i svenska; dela A läsförståelse, gick typ bra tror jag?
Men var jävligt seg efter åt! Men han inte med någon rast var ju tvungen att kasta mig in i matteboken och gloserna i engelskan som jag plugga in 10min innan läxförhöret! Bilden gick bra tror att min lerfigur kommer att likna buddha but who knows? Plugga järnet i går! Så nu är det bara matte provet kvar till på fredag morgon! (Blev jätte lycklig när dom flytta fram det istället för i dag)
Det är onsdag idag och då måste det vara torsdag i morgon, älskar torsdagar för då är det nästan helg och kort dag i skolan! Idag så var det hemkunskap och vi gjorde svenska maträtter! Efter skolan så blev det lite simmning. Men nu är jag trött och ska gå och sova

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0