feels good

Idag så var det språk på morgonen och det gick relativt bra! Sedan så var det en skön lång rast då man stog och snacka skit med vännerna, sedan blev det matte och jag fattar allt ting och det kändes jätte bra! Sedan så blev det lunch innan hemkunskapen. Hemkunskapen gick också jätte bra och vår grupp tog oss en utmaning med Quorn. Drog upp till vällingby för att simma lite och var helt slut när man kom hem så jag somna efter middagen ^^ Nu har man gjort so läxan och det var inte lita man fick läsa!
Men Sarah gjorde en jätte god milkshake till mig med blåbär i så jag klarade mig!

Gillar min inställning i skolan nu allt känns så mycket bättre!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0