Nice Day

Det har fakriskt vart en väldigt bra dag i dag! Skola från 8:20-16:00, dan gick förvånadsvärt snabbt.
Sedan så blev det lite snack med Anna och Carro innan man tog sig vidare hemmåt med Jamal som sälskap halva vägen, fick lära mig ett och annat om spotyfay ^^ ( är värkligen inte med i den morderna musik världen) 
Sedan så blev det ett Gilmore avsnitt som handlade om Donna Reed hur Rory och Dean tolkar hennes sätt att leva och det slutar mycket roligt!
Efter fyrtio minuters avslappning och omstart i hjärnan så blev det lite plugg matte och svenska.
Mamma och jag blev jätte sugna på sushi så vi drog till Brommaplan och köpte den bästa sushin som finns! 
En stund framför tv:n för att smälta maten tills Sarah kom upp och vi tog en promenad i kylan. Vi avsluta kvällen med lite te och en titt i en tidning och en liten diskution om livet. Nu blir det borsta tänderna för mig och sedan så kommer Ondskan att sälskapa mig i sängen.

Men tycker att jag har fått ut mycket av denna dag och det får mig att känna mig bra och positiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0