Times fly by...



Tycker att tiden går för fort hinner inte med.
Det käns som att snart är allt över, och sedan så börjar ett helt nytt liv. Sitter och tänker på allt i mitt liv. Är jag är nöjd med det eller är det dags att göra några förändringar. Men man är nog aldrig riktigt nöjd? Försöker komma på någon som jag känner som är nöjd med precis allt. Går inte så bra. Man blir nog aldrig nöjd? De man inte har det är de alla människor desperat försöker att få. Många gör vad som helst, medans andra sitter olyckliga och väntar.

Jag är nog personen som väntar? Tror att det är dags för mig att bestämma sig och göra något åt de jag vill ha. Men det är så svårt när jag är som jag är och aldrig vet vad jag vill? Men ska man verkligen förändra sitt liv eller ska man försöka vara nöjd med de man har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0