TYSKLAND

Sitter nere i matsalen det är söndag och da är precis allt stängnt, sa ingen shopping blir det i dag. Har lyckats med att bränna 150 EUR pa typ fyra dagar. Men det är jävligt bra köp maste jag säga! Det är mer än 30° här varje dag vilket jag inte packa ner kläder för sa man dör här varje dag. Men jag och anna har det grymt roligt och träffar pa lite skumma människor lite da och da. Manga konstiga fragor far man. Har inte övat pa min tyska med att prata men det kommer nog nästa vecka men förstar det gör jag!
Men nu ska jag ta och ga upp till hotell rumet och chilla lite inan jag och Anna kommer ta en trip runt omradet och titta lite mera.
Om vi orkar ?

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0