Del ett i Tyskland!

Nu kommer bilder från Tyskland! Bättre sent än aldrig! Tar så enormt mycket tid att ladda upp alla bilder på bloggen.Orka aldrig ta tag i saken. Men tillslut tog jag mig i kragen! Här är del ett av Tyskland!

Enjoy!



första veckan i Berlin ♥



Tog en titt på Berlinmuren eller resterna som står kvar som tur är!
Inte alls som jag hade föreställt mig.




Hur varmt som helst så ett stop på StarBucks och en stor god kall Shake blev det!



En kyrka som tydligen hade blivit bombad så toppen saknas...komiskt tycker jag!



Alexa, störrsta shoppingcentrumet i Berlin!



Anna och Hennes Kusin, efter shoppingdagen på Alexa! Söta är dom.



Tv tornet som vi inte åkte upp i!



Brandenburger Tor, platsen som jag alltid drömt om att åka till på Tyska lektionerna.



Här tar jag på Brandenburger Tor!!!



Anna fotar de som visas där inne, ett monument för alla homosexuella som dog under andra världs kriget.



Här fyller Anna 16!!! Så det firades med en god drink!
 


Haha, en privat uppvisning, Anna och Frida testade på hur det är att vara Man!



Berlin att night!




Lite Konst på Gatorna!




Älskar den här bilden på Anna! Tvinga henne att posa lite!



COOL byggnad som jag så på en av våra många Shoppingdagar!



Sötaste gatan i berlin vid vårt hotell, det känndes nästan som att  jag var i en Harry Potter film ^^



Anna kollar Kläder! Något som kanske passar damens garderob?  



Ja, en typisk Lunch på Hotell rummet, vi la lite pengar på mat och mycket på Shopping!



Middag och sedan lunch nästa dag, Att köpa nudlar i Tyskland är hur billigt som helst!
Och de var födan vi levde på!



Anna och jag utanför KADEWE! Ett dyrt shoppingcentrum med märkes prylar.

Detta var Del ett från Tyskland! Del två kommer innom en snar framtid (när jag har tid)


Kommentarer
Postat av: Nele

Neeej Ta bort bilden ! det är fan ful xDD

2010-08-03 @ 01:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0