It was a nice day


( Haha, skrattar sjukt mycket åt bilden! Tagen förra året när
jag och E var på en intressant promenad)

En trevlig dag blev det även ifall mitt hår såg för jävligt ut. Möte Emelie och Carro vid Nacka Forum, fick vänta ett tag på dom bruttorna eftersom dom självklart var sena. Men det gjorde inte mig något hade bra musik i öronen och solen sken och snygga killar gick av bussarna hela tiden. Sedan blev det lite fönster shopping, eller ja det skulle bli det! Ska nämligen spara mer pengar till Berlin. Men så klart hitta jag en jätte söt kjol från Zara så den bara råka följa med mig hem ^^
Efter en trevlig dag i Nacka så blev man hembjuden på middag hos Emelies farmor på mycket god mat. "Lek" i en skolan han man med också. Tro det eller ej så kicka jag lite fotboll! Och lilla jag lärde Emelie ett fotbollstrick!!! Så är fett stolt över mig själv. Nu är man hemma från cityterminalen och ska kela lite med Katterna och slå på en bra film! 

Men ha det, så länge!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0