Love Stockholm

Har haft en toppen dag inne i stan, då man har kollat in Love 2010 Stockholm. Dåligt väder i början av dagen men sedan titta solen fram en bra stund och jag och Carro hade det jävligt nice i Kungsan. Men sedan så slog regnet ner. Det bara öste ner på folk men mysigt var det fortfarande då jag och Carro tog skydd under ett stort tält. Medans vi satt där och väntade på att regnet skulle avta så blev vi underhållna av ett jätte duktigt par som dansa med skit coola lyft.
Byte ut Carro mot far min på kvällen då vi strosa runt lite på Skeppsholmen och tittade på fartyget Göteborg som gjordes på 1700- talet. Sedan så gick vi runt på Skeppsbron innan vi hitta en jätte mysig servering på Strömpartarren där vi åt en jätte god middag. (Såg den roliga killen från skolmatsalen jobba på serveringe) 

Nu ska man hitta lite kläder och sedan sova så att man är utvilad till morgondagen då man ska catera en förlovning. Så inget kunga bröllop blir det för mig inte. Men får spela in det så att man inte missar något roligt, eller historiskt för den delen.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0