Sommarens Glada Dagar

Efter en dag på Stranden i går så blev man bjuden på Middag av min mors föräldrar. Så det blev en tre rätters middag på ELLIOT´S Mycket god mat var det och en trevlig prat stund blev det med mormor och morfar.

Senare på kvällen så träffa man gänget igen och drog in till stan för att gå på Café 60. Där var det också väldigt trevligt. Efter några timmar där så blev det en promenad från Rådmansgatan till Slussen innan vi tog oss hem. Det blev inte mycket sömn för mig i natt då man skulle upp tidigt i dag för att njuta av stranden igen. Nu ska jag göra iordning lite innan jag drar in till stan för att träffa Kusinen för att äta något och sedan se på Dear John.

Sommarens Glada Dagar Fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0