Cupcake

Idag så har det faktiskt vart en ganska bra dag!
Sov till elva sedan så blev det lunch. Sedan så träffa jag Hannes och vi tog en promenad upp till Vällingby.
Där tog vi en varsin kaffe och prata lite. Sedan promenerade jag hem för att packa. Åkte in till Stan med syster min för att se Alice i Underlandet i 3D. Filmen var faktiskt väldigt bra men det var typ två filmer i en, ska nog ta och läsa den andra boken! Vi hade det mycket trevligt och efter filmen så shoppa vi lite på Monki. Fick med mig ett snyggt svart linne och en Jeans tunika.

Var också inne på Lush och köppte en ansiktsmask som tydligen ska vara jätte bra! Det heter cupcake och luktar och ser ut som chokladpudding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0