A sunny day

God kväll snart börjar melodifestivalen. Finalen!!! Har haft en jätte bra dag. Den börja ute i Grillby man vakna av att flickorna prata och den sköna solen. Sedan så blev det fart på oss på kläde vi oss i väldig fart, packning och frukost. Vi sa ett snabbt hej då till Anna sedan så bar vi oss ut på den hala vägen. Vi lyssna på musik från 60-talet och njöt av solen, Betty och Carro var väldigt tysta ^^ Det kändes som att man var på en kort road tripp. Men i Bålsta tog den slut då vi hoppa på pendeln och tog oss till Stockholm igen. Tog en promenad hem i solen så var hemma innan elva på morgonen. Hade inga planer för dagen så Sarah och jag drog upp till Vällingby och såg Remember me <3
Den var sjukt bra, väldigt estetisk (både manus och filmning), mycket drama och väldigt sorglig.
Sådana filmer som jag älskar så den hamnar på filmhyllan när den kommer ut! Rollen var som gjord för Pattinson. Sedan så köpte vi Thai med våra mödrar.
Har haft en jätte trevlig dag och solen tror jag har bidragit mycket till den :)

Men nu ska jag avsluta för nu börjar finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0