Vad skulle jag göra utan Anna och Sarah ?

Great
 När man ska vara hemma och vara "sjuk" så blir man faktiskt sjuk!
Så nu håller en förkyldning på att lägga band på min kropp! Som om jag behöver det just nu! Men jag får väl hoppas att det är en kort förskyldning så att jag är frisk över påsken. Men annars har dagen vart rätt okej film på SO lektionerna "Livet är underbart" grät i slutet. Sedan så följde Anna mig hem eller vi missa tunnelbanstationen och fick gå av i Vällingby. Där fastna vi lite, var tvungen att gå in i massa andra butiker innan jag köpte näsdroppar. Sedan så köpte vi glass och promenerade hem. Nu är jag helt död och ska se på cougar town innan jag hoppar i säng!

undrar om jag blir frisk om jag äter massa apelsiner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0