Breaking Glass

Ja då är man sjuk igen har gått runt med feber och hosta, livet är ibland så underbart! Behöver garanterat inte detta skit just nu, men jag får väl leva med det! Gick till skolan i dag i alla fall för att vi skulle ha nationella i matte. Men det hade vi självklart inte, men jag var kvar mer än halva dagen i alla fall. Så fick lite små saker gjort.

Sedan så har kvällen vart händelserik klickat hem en klänning till "balen", eftersom Anna beställde en annan så beaställde jag den från modekungen! Hoppas den kommer i tid annars blir jag arg. Sedan så har man försökt plugga lite och haft sönder ett fint glas ( jag tar typ sönder tio om inte mer glas om året.) Är så jävla smidig. Men nu forsätter kvällen med desperate och cougar town!

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag missade inte!!!

2010-05-18 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0