Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ^^

Lördagen toppade fredagen!
vakna ganska tidigt gick upp och tog en powerwalk, fick göra i ordning mig snabbt då jag och far min drog till Liljeholmen för att leta klänning till "balen". Men hitta ingen så vi luncha och sedan så träffa jag Bella! Alltid lika trevligt att träffa henne, vi träffas väldigt sällan men det märks inte när vi väl träffas. Så tog en caffe-latte på Waynes och vi prata om livet, framtiden. Det var inge vidare väder REGN som jag annars gillar men det blev för mycket igår, eller hade dåliga kläder ^^

Kvällen spenderade jag med Emelie, Anna och Carro! En misslyckad kväll som blev hur rolig som helst! Jag och Anna kom hem typ ett och var helt slut och dränkta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0