Hot day

Har vart sjuk i några dagar nu, börjar bli lite småt trött på att var det nu. Men har satt min hälsa före skolan för en gång skull nu så har varit hemma och försökt bli frisk! Det är på bättrings väg nu har till och med tagit mig utan för dörren idag. Pappa tvinga ut mig i värmen i dag så att jag fick kroppen att komma igång.

Så vi åkte in till stan för att kolla lite Stanna till vid Humana som hade utförsäljning, men jag kom inte hem med något tyvärr! Men vi köpte glass och satte oss i kungsträdgården en stund. Pluggat har man också sitter och håller på med magister Tjus krongliga blogg uppgifter, har kommit halv vägs nu i alla fall så den är skönt. Så nu ska jag fortsätta och skriva lite och spela lite bra musik så att man blir lite koncentrerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0