Polen närmar sig

Skaffa skype igår, mycket underhållande måste jag säga! Våran matte grupp arbetade till 24:00 igår via skype gick väl si så där. Längsta dagen i skolan gick väldigt snabbt tycker jag! Hade musik redovisning om man ska kalla det de? Gick väl inte så där jätte bra men har G i alla fall ( är inte musikalisk om man säger så) Efter skolan så åkte jag och mamsen för att handla lite snacks till min 23 timmars bussresa. Tror att jag kommer behöva lite socker för att överleva. Så i morgon så drar vi till Polen kommer bli så jävla nice! Men det har tydligen vart översvämning där men det är rätt okej nu, men annars så är det bara att packa ner mina rosa gummistövlar!
Nu är det dags att återvända till pluggandet...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0