yesterday, today and to morrow?


Vill jag vara den personen jag är? Jag tror inte det, men jag vet inte hur jag kan bli någon annan? Just nu så vill jag bara springa långt, långt bort från mitt liv. Jag vill springa och sedan krocka med en själ som får mig att bli någon annan, någon bra. Jag tycker inte om mig själv längre, men det är ingen ny information i mitt huvud jag har aldrig tyckt om mig själv, och livet har inte lärt mig det häller. Vad är det för fel på mig? Behöver jag ta sådana tabbletter för att ta mig igenom dagarna? Jag börjar undra jag? För att jag har sökt all annan hjälp som jag vet finns. Eller ska jag ta den enkla vägen bort från allting? För jag orkar inte kämpa själv längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0