Kaffekoppen med Betty


(betty´s och min hand i Polen)

Söndag, mötte Betty vid Gamla Stan då vi skulle gå och fika på Chokladkoppen men det var fullt så det blev Kaffekoppen i stället. Vi satte oss ute och beställde som vanligt vitvarmchoklad. Cafét eller caférna kommer nu att vara mitt och Betty´s Stam Café. Så otroligt mysigt. Vi hade det i alla fall jätte mysigt med grönafiltar och en massa prat. När filtarna inte längre värmde så börja vi traska ner på Drottninggatan Betty Shoppa en massa medans jag höl hårt i plånboken. När man kom hem så bestämde jag mig för att gå en Powerwalk så att man gick av de onyttiga som sedan kommer lägga sig på kroppen. Nu blir det plugg har ju prov i Livsmedelkunskap i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0