Let´s do this!

Nu jävlar ska det gå! Har haft lite problem i livet men nu ska jag fixa ett av de största som har stört mig enormt de senaste sju åren! Men skulle nog aldrig klara de (om jag gör det) utan faster som helt klart är BÄST i hela världen! Hon peppar mig och får mig att tänka på ett bra sätt, hon är värld guld!

Idrotten i dag var rolig i alla fall! Självförsvar och Badminton, teorin var ju mindre rolig då man fick tre häften att läsa på till nästa onsdag! Då det är prov, fy fan säger jag bara. Tog mig till min Faster efter skolan för att gulla lite med sötnosen Emma. Till och med Leo blev glad över att jag var där någon timme senare. Han är ju för rolig, men leka han vi att göra. Nu är jag faktiskt väldigt trött så ska nog gå och sussa kudde! 

Good Night!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0