Spending the night with Goldlock

Hej Hopp
Igår så var det fullerulle från morgon till kväll. Morbror hade stor fest för 80 pers!!! Så jag fick frågan att hjälpa till med min syster och far! Det gick jätte bra och det var hur roligt som helst. Känner verkligen att det är det här jag vill hålla på med i framtiden.

Idag så har jag städat och vart med familjen! Kvällen har jag spenderat med tjejerna, druckit kaffe, pratat en massa, utnyttjat spotify och "tattooerat varandra" kommer en bild senare på mästerverken. Nu är jag hemma hos Carro och ska spendera natten här, imorgon så blir det stan och bio! Så lovet har börjat bra i alla fall!

Nu ska jag vara lite social med Guldlock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0