Helgen har vart fylld med konst och konstnärer...

Har haft det fullt upp i helgen! Jobbat på konstmässan i Kista, för min morbror Mats som är konstnär. Gick inte så bra som jag hoppades för honom men det går nog mycket bättre på hans egna utställning i Edsvik. För "jobbet" jag gjorde så ska jag få en litografi som han gjort! Blir ju perfekt när jag flyttar hem i från, när de nu blir? I morgon så drar en änuen vecka igång, känner mig inte så utvilad efter helgen men det är nog medicinen som jag har börjat ta.



Här kommer lite konst och konstnärer som jag fastna för i helgen:


Konstnär: Björn Gidstam


Konstnär: Per-Inge Isheden


Konstnär: Tomas Lacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0