Men nu ligger den i sjön tillsammans med alla mina känslor och allt ....

orienteringen gick lika bra som förra gången, det regna inte men det var fan en dötts fälla att gå i skogen när det var blött, det var dessutom en svårare karta i dag, men det gick kanoners! Men mådde inte så där jättebra när jag kom hem så decka i soffan ganska snabbt. Så det blev inte så mycket plugg men har börjat lite i alla fall. Får se om jag fortsätter lite mer?

Men chattar just nu med Anna, och hon ahr berättat den mest tragiska kärlekshistoria så sitter och bölar just nu....

Kommentarer
Postat av: sarah

fan, jag tror jag har börjat gilla rött hår mera nu... ska nog färga det rött.

2010-09-16 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0