today and tomorrow

Det är tisdag och har precis kommit hem från en god middag hemma hos mina morföräldrar? Älskar att vara där på middag, klär alltid upp mig lite extra! Så har nästan alltid klänning på mig. Sedan så är det intressanta samtal om familjen, politik och så tittar vi alltid i fotoalbum! Morfars ordvitsar och ironi är också en favortit i repris!



Imorgon så blir det engelska och sedan ett läkarbesök på SK! Nu jävlar ska jag fixa det här! För dom som inte vet så tog jag blodprover i sommar och det visade sig att jag har talassemi, brist på D-vitamin och eventuellt så har jag problem men sköldkörteln! Är nog anledningen till att man mår som skit jävligt ofta! Men det är ju i alla fall problem som går att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0