This day never end!

Idag så har man vart igång sedan min nya väckarklocka gav ett förskräckligt ljud klockan sex på morgonen. Med sex timmars sömn har jag tagit mig igenom en hektisk, jag fick hoppa in i serveringen och var själv dessutom, eftersom hela gruppen bestämmer sig för att vara hemma och sova. Gick bra men det käns i fötter och ben att man sprungit runt som en galning. Efter dagen så sprang jag även runt i Liljeholmstorget för att leta efter en födelsedagspresent till far min, men går självklart där ifrån tomhänt! En sväng förbi mormor och morfar han jag också med och självklart har man också byggt pussel med kusinens barn. Kvällen har spenderats med plugg, en dusch, ansiktsmask och ett glas te framför Desperate Housewives. Nu blir det lite mera plugg i sängen och sedan ett kapitel i Utmaningen!

this day never end!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0