Here we go again!

Det har vart en hektisk vecka så har prioriterat bort bloggen! Just nu så har jag det ur mysigt med Sarah,Anna och Johanna film kväll i Sarahs brors lägenhet som är skit mysig. Men i veckan har det hänt mycket bland annat så har jag skaffat gymkort, bråkat med familjen, vart på en föreställning om förintelsen,gjort en god gärning, shoppat, firat födelsedagar, dygnat mitt i veckan och sist men inte minst slitit som ett djur under APU:n. Så är en ganska trött tjej men har haft det lugnt och väldigt roligt i helgen! Så är nog ganska uppvilad till nästa vecka då man kör igång igen. men nu ska jag gå och titta vad lilla söta rara Sarah tog vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0