pink or blue? That is the quastion?

Har haft en väldigt mysig dag! Träffa lilla Mikaela! Haft engelska på morgonen med Nader, alltid lika roligt! Eftermiddagen spenderades i kungsan då det blev skriskor som idrotts lektion. Efter en timmas skriskoåkning och ömma fötter gick jag och Lovisa med glädje till ett Café. Där vi mös med en kopp te och lite snack medans vi väntade in Mikaela. Strosa runt i stan han vi också med en stund innan det var dags för hemgång! Nu sitter jag här i en jordgubbs doftande ansiktsmask och snart är det dags att sätta en färg på  naglarna. Rosa elle blått blir det har inte riktigt bestämt mig? Efter detta blir det ett cheescake te och en film tror jag? Man vet aldrig vad som händer när jag är i farten.

Nej nu måste jag tvätta av ansiktsmasken innan den sitter kvar förevigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0