What are you gonna do when a woman loves shoes?

Under Februari-Mars så har jag köppt totalt fem par skor och har ett par i beställning som kommer i maj! Jag har blivit totalt jävla galen och Anna måste ha smittat mig! Men i mitt försvar så har jag köppt alla skor under rean så har fått värsta kapen ändå!


Dessa är mina nya älsklingar!


Dessa är mina senaste köp från TOPSHOP! Fick båda för 350:-


Har tidigare kostat 1099:- respektive 1199:-.


De svarta är från Weekday och kosta 60:- och tidigare 600:-.
De marinblåa är från Bells shoes och kosta 299:- har tidigare kostat 799:-
De mocka färgad kommer från Nelly.com och kosta 129:- har tidigare kostat 349:-

Kommentarer
Postat av: Anna

SKOJAR DU MED MIG KVINNA!?!?!? JAG SKA SÅ LÅNA SKOR AV DIG I SOMMAR!! OFTA DOM FRÅN WEEKDAY BARA KOSTADE 60 KR?! JAG FÅR DAAAAAMPPP!



puss

2011-03-14 @ 22:48:11
URL: http://annalouisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0