Ironi

Hej alla goa och glada! I morgon är det Nationella i allas favorit ämne Matematik! Det käns skönt att använda ironi när man inte vill något i livet.Är inte så taggad på nationella om man säger så, jag hoppas bara att jag kommer att kunna ta mig igenom de levande. Tror inte att de kommer att sänka mitt betyg, but you never know with the teachers? I stället för att panik plugga hela eftermiddagen har jag hunnit med UMO och gymet. Träna skiten ur mig i dag då man prova de nya instruktionerna. Så är helt jävla slut i kroppen och har redan träningsvärk! Är det så här man känner sig när man är gammal? Tror att det är dags att hoppa i säng med matteboken nu, så kanske man blir något klokare i morgon...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0